zdravím Vás, trošku bych popsal můj problém se zahřátým motorem.Abych hned vyloučil čerpadlo, tak je repasované v Boschi najeto asi 4.tis.Při studeném startování atˇuž je teplota okolí -20 nebo +35°, tak auto chytne na otočení klíčku úplně bezvadně.Pak nastane problém při prohřátí motoru cca 20-50-120km,auto startuju tak, že otočím klíčkem a teď se auto při startování začne strašně moc třást, jakoby nevím běželo na jeden válec pak druhý třetí atd. to celé trvá asi 5 vteřin, chytne,pak se auto srovná jakoby nic a jede , vše je bez problému.Chtěl jsem se zeptat, jestli se s tím už někdo nesetkal.Vyměněny jsou přepadové hadičky,gumičky na vstřikách,podtlaky, čidlo vody atd. už nevím coby.
Díky, Pavle, vám oběma taky! Tutaj v kutnohorskokolínském pohraničí celé dopoledne deštivo a 12°C, od poledne už neprší, ale i tak to na koupání zatím není...
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz