Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výměna motoru z Tigi do Astry |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
F3RA |
| ||
Host | Čau lidi, rodiče měli čas vyměnit rozvoďák a ten se rozškubl a udělalo to své, a řádně! Sehnal jsem od kamaráda motor, má stejné označení X14EX, jen se chci zeptat, pač je z Tigi, jesi tam nebudem problém s klimou, servem a chlazením. Myslim nějaké úpravy. Už si nepamatuju jak sem to v Tigi měl. Jak to vypadalo, ale říkají mi tigráci že by to mělo jít bez nějakého zásahu přehodit, že je to stejné. Astra je 1.4 16V 66kW ´98 Tigi je 1.4 16V 66kW ´97 oba typy motorů jsou X14XE V motorce když jsem dával novější motor tak jsem musel dělat nějaké úpravy, ale totok je o něco jiné. Díky za každů radu. Popřípadě jesi víte o motoru za kerý dáte ruku do ohně... Tento co mám mít je 15tis. po rozvodech, nedávno olej, přetěsněný atd. Borec si dává do Tigi C20LET | ||
| |||
sd456fgjhkh6gfd5 |
| ||
Host | Vše je stejné. Držáky motoru a příslušenství (klima) si přemontuj z poškozenéh o na navoější motor. Žádné nepřijemné překvepní ve smyslu je potřeba vyrobit drzák, upravit nebo tak na tebe opravdu nečeká. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Ano vše je stejné motory půjdou normálně vyměnit,jsou naprosto totožné. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Čau Lesáku, jak jezdí ten Golf v porovnání s VeA 3.0? | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | No jak může jezdit když ve vectře jsem měl 240 Ps a v Golfu mám 230 Ps a 450Nm(zatím).Jezdí velmi pěkně a jako bonus že jezdím kolem 4 L na 100km. [ Upraveno Thursday 07 February 2013 - 22:19:26 ] Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | lesak: jakej máš v golfu typ motoru, 2.0 TDi 103kW (původně) ? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | To je spotřeba, která zahanbuje i plyňáky co se týče výkon/cena na km !! Já teď vyvíjím systém vstřiku kapalné fáze LPG přímo benzínovými vstřikovači, tak mi držte palce a kdyby někdo měl navíc starý vstřiky Bosch např. z 18XE/20XEV/20XE/25XE atd. tak mi je můžete v rámci podpory výzkumu poslat za poštovné a balné na adresu na mých stránkách: Odkaz díky moc a až budu něco mít, napíšu sem !_; | ||
| |||
F3RA |
| ||
Host | Takže vše je přehozeno, namontováno... Neměl by někdo schéma jak a kam napojit hadičky na podtlaky? | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Legende-původně měl můj motor 1,9 Tdi 77kw a mám namontováno hybridní turbo (fáze 2-ještě mají v nabídce další dvě výkonové varianty) (o víc než 1 bar větší plnící tlak)pak vstřikovací trysky Fratelli Bosio sprint plus a jiné čidla plnícího tlaku,následně byla odladěna na brzdě mapa řízení motoru přesně pro můj motor.Následně jsem musel vyměnit převodovku za 6ti kvalt kvůli průměru spojky která mě skoro shořela než jsem dojel domů (původně průměr 190cm nově 240cm a obložení sport).Celkově mám fázi úpravy dvě a celkem snese můj motor fází 5 ale od fáze 3 už se úprava pohybuje od 90 tis kč. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||