Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
P0005 Ventil vypínání přívodu paliva „A“ ovládací obvod/Open |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Richec |
| ||
VeBe CARAVAN 1.8 16V X18XE Sport r.v.98 Uživatel #1426 Registrován: Wednesday 13 February 2008 - 12:32:04Příspěvků: 453 | Zdar bando, se Zafirou Tourer 1,6 CNG r.v.2013 nám problém. Při rozjezdu se, bohužel jen občas, chová jak studená Škoda 100. To znamená, že rozjezd je stylem přískokem skok. Toto cukání je znatelný i při běžné jízdě. Třeba na trojku, ustálená rychlost 50km/h a cukne to, jako by byl na chvilku přerušený přívod paliva. A toto dělá jak na plyn, tak na benzín. Diagnostika píše chybu P0005 Ventil vypínání přívodu paliva „A“ ovládací obvod/Open. Je tady někdo, kdo se stím setkal a po čem jít? Kde hledat? Díky Richec VeB Caravan 1,8 16V X18XE 85KW Spotr r.v.12/98 in-line ROLLERBLADE na blbnutí s dcerou Merida Crossway TSF100 do přírody | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Zadal jsem "p0005" do gůglu a vypadlo na mě tohle. Tak si počti...bývalý kamaráde P0005 je obecný typ diagnostického poruchového kódu, který indikuje, že řídicí modul motoru (ECM) detekuje problém s elektromagnetem vypínání palivového čerpadla. Tento kód je zřídka viděn, protože se netýká žádné konkrétní značky nebo modelu vozidla. Solenoid vypínání palivového čerpadla je elektromagnetický spínač, který umožňuje nebo blokuje průchod paliva z palivového čerpadla do motoru podle polohy spínače zapalování. Když je spínač zapalování otočen klíčem zapalování, je vyslán signál na solenoid vypínání palivového čerpadla, který vyčnívá nebo zatahuje hřídel, která odpovídajícím způsobem zahajuje nebo zastavuje tok paliva do motoru. Hřídel vyskočí uvnitř palivového kanálu, aby blokoval tok paliva, je-li zapalování vypnuté nebo je spínač vadný. Co způsobuje kód P0005? Vadné solenoid palivového čerpadla Ucpané palivové potrubí Vadný modul ECM Vadný spínač zapalování Otevřený nebo zkratovaný obvod mezi spínačem zapalování, ECM nebo vypnutým solenoidem palivového čerpadla Jaké jsou příznaky kódu P0005? Žádné podmínky startu Zastavení motoru Zkontrolujte osvětlení motoru Jak mechanik diagnostikuje kód P0005? Testuje vypínač zapalování a palivové čerpadlo vypnutým solenoidem pomocí multimetru, aby se zajistilo, že mají správnou úroveň uzemnění, referenční napětí a úrovně odporu Porovná výsledky těchto zkoušek se specifikacemi výrobce Zkontrolujte dráty a svorky řídicího modulu motoru, zda nevykazují korozi a roztřepení Zkontroluje tlak palivového čerpadla Časté chyby při diagnostice kódu P0005? Mnoho mechaniků se domnívá, že problém s poruchovým kódem solenoidového vypínání palivového čerpadla je vždy v palivovém čerpadle, takže nahrazují celé palivové čerpadlo. Skutečný problém s tímto kódem je často externí a můžete se zbavit pouhým nahrazením samotného solenoidu. Jak vážný je kód P0005? Není to hrozně závažné, i když je pravděpodobné, že dojde k zastavení nebo k zahájení. To může být nebezpečné v závislosti na tom, kdy a kde se vozidlo zastaví. Jaké opravy mohou opravit kód P0005? Výměna vadného řídicího modulu motoru Výměna vadného solenoidu vypnutého palivového čerpadla Výměna palivového čerpadla Oprava přerušení nebo zkratu v obvodech ECM, palivového čerpadla vypnutého solenoidu nebo spínače zapalování Další připomínky k posouzení týkající se kódu P0005 Doporučuje se ověřit, zda je problém solenoidu vypnout palivové čerpadlo vně palivového čerpadla, nebo je interní. Tím se ušetří čas i peníze. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Není tenhle (takový) elmg odpojovací ventil jen u čerpadla naftovýho motoru, Martine...? Tam o jeho existenci vím, při jeho špatný funkci se nedá motor chcípnout, běžel by dál. U benzínů jsem o něm ještě neslyšel/nečetl (což nemusí znamenat, že není)... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Richec |
| ||
VeBe CARAVAN 1.8 16V X18XE Sport r.v.98 Uživatel #1426 Registrován: Wednesday 13 February 2008 - 12:32:04Příspěvků: 453 | Zdar! Martine, nebudu tu rozebírat to, co jsi napsal ve druhé větě. Ale díky za odpověď na můj dotaz. Richec VeB Caravan 1,8 16V X18XE 85KW Spotr r.v.12/98 in-line ROLLERBLADE na blbnutí s dcerou Merida Crossway TSF100 do přírody | ||
| |||
Richec |
| ||
VeBe CARAVAN 1.8 16V X18XE Sport r.v.98 Uživatel #1426 Registrován: Wednesday 13 February 2008 - 12:32:04Příspěvků: 453 | Tak problém vyřešen. Asi před rokem nám ,,odborníci" v BS AUTO Brno opravovali kunou překousané dráty od čidla tlaku turba. Ovšem zapomněli slisovat jeden spoj a drátek ve smršťovačce tak nějak držel-nedržel. Proto to občasné poskakování. Drát jsem zalisoval, všechny spoje propájel, zaizoloval a je klid. VeB Caravan 1,8 16V X18XE 85KW Spotr r.v.12/98 in-line ROLLERBLADE na blbnutí s dcerou Merida Crossway TSF100 do přírody | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Mates nevíš kde bych našel to tlačítko na přívod paliva u vectry c ? | ||
| |||