Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Cyklovač stěračů |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Duąko |
| ||
Host | Mám VB 2,0DI r.v.97, dá se tam pořídit cyklovač stěračů? | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Dy» tam je ne ? Nebo ty ho tam nemáą ? | ||
| |||
Dallas |
| ||
Host | Musi tam byt!! | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | jj. ten tam má, ale on asi není spokojen s jednou nastavenou dobou kmitu!? Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Brouček |
| ||
Host | Pokud tam má cyklovač jen jedním časem,neměl by být problém ho vyměnit za cyklovač s časovým nastavením.Pouze vysuneą a pak zasuneą.Jo akorát ho musíą koupit. Na kadetta stál asi 180Kč a pasoval tam z fábie. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Brouček napsal ... Pokud tam má cyklovač jen jedním časem,neměl by být problém ho vyměnit za cyklovač s časovým nastavením.Pouze vysuneą a pak zasuneą.Jo akorát ho musíą koupit. Na kadetta stál asi 180Kč a pasoval tam z fábie. Vectra neni Kadett a Kadett nema multitimer. | ||
| |||
Brouček |
| ||
Host | Nio-v el.schématu na Vectru je znázorněné intervalové relé. Z tohoto jsem usoudil, ľe je to stejný způsob ovládání cyklovače-cykly určujeą pohybem páčky s určitým časovým prodlením,coľ je doba cyklu.Holt se mám jeąte co učit | ||
| |||
Track |
| ||
Host | Jestli chceą programovatelný cyklovač, tak musíą udělat tohle - 1. koupit cyklovač do Feldy - AEV 2062 (cca.200 kč) označení kontaktů na relé není, musíą se podívat na Odkaz, tam je to popsané 2. původní relé vytáhneą, opíąeą si označení kontaktů 3. sundáą kryt kolem volantu, aby ses dostal k páčce stěrače 4. vyndáą páčku i s konektorem, vyndáą páčku z konektoru 5. u kontaktů na páčce najdeą jejich označení 6. u páčky jsou důleľité dva kontakty - J a W ( nebo WF ) J je pro funkci stírání W je pro funkci ostřik a stírání pokud tam náhodou bude označení jiné, jednoduąe si zkouąečkou můľeą "propísknout", které kontakty jsou spínané ( J a W proti třetímu - myslím 53 ) 7. Teď propojíą nové relé takto - a) relé 53M - do kontaktu původního relé 30 b) relé 53S - do kontaktu původního relé 87A c) relé 15 - do kontaktu původního relé 87 d) relé I - na kontakt J páčky d) relé T - na kontakt W páčky e) relé 31 - na kostru 8. To» vąe, nové relé můľeą uchytit v pojistkové skříni na suchý zip, mista je tam dost. Původní kabely, co vedou od páčky, není třeba přeruąovat, pro propojení s novým relé stačí tyto kabely kousek odizolovat a propojovací kabely na ně připájet. Jinak - původní kabel ke kontaktu J vede od multitimeru, ke kontaktu W vedou dva, jeden od multitimeru a druhým se spíná ostřik. Stírání v poloze I a II zůstává zachováno | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Co jsem vydedukoval z vebe - "cyklovacem" je obycejny hloupy relatko se trema vstupama - zem, ovladani sterace, vstupni signal. A jelikoz sterace cykluji podle rychlosti vozidla, tak bude logika nekde mimo. Takze obycejna vymena relatka proste imho nepujde | ||
| |||
Dallas |
| ||
Host | Cyklovac je v multitimeru,takze Vam ro asi nejak neklapne. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |