Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Napusteni oleje do prevodovyk ?????? |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Alexei: to asi ještě snese, ale snad uznáš, že 8 litrů je opravdu moc! ?lola Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No pokud si jeste pamatuju strojarske zaklady ze skoly, tak ozub. kola se maji v oleji lehce brodit a ten mirne rozstrikovat. Jak se to tlaci mezi zuby, tak se jednak dost zahriva a jednak zvetsi ztraty. Vypust litr oleje a budes si myslet, ze mas chip-tjuning ?lola Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
silverghost |
| ||
Host | JardaB napsal ... No pokud si jeste pamatuju strojarske zaklady ze skoly, tak ozub. kola se maji v oleji lehce brodit a ten mirne rozstrikovat. Jak se to tlaci mezi zuby, tak se jednak dost zahriva a jednak zvetsi ztraty. Vypust litr oleje a budes si myslet, ze mas chip-tjuning ?lola Myslím, že je marné přesvědčovat někoho, že výrobce převodovky strávil nad její konstrukcí mnoho času a konstrukční zkoušky trvaly taky pěkně dlouho. Převodovka musí najet mnoho hodin (tisíce), než je schválena a dána do výroby. Součástí testů je také výběr vhodného druhu oleje a množství náplně převodovky. Pokud tedy někdo nevěří výrobci a nedá na jeho doporučení, ať si tam leje třeba vodu z potoka ?lola, ale pak ať sem nechodí brečet a prosit o radu, až mu převodovka klekne. V baterii taky nikdo nemá elektrolyt jen do 3/4, protože ono to teď taky startuje, ale hlídá si hladinu, protože po času už nenastartuje, a brzo mu odejde. A to stojí baterka jen zlomek toho, co stojí převodovka. Takže se tady můžeme bavit o druhu oleje, jeho výměně, popř. dolití. Ale co se týče množství, to je jsně zodpovězeno v mnoha předešlých příspěvcích - dle pokynu výrobce | ||
| |||
ALEXEI |
| ||
Host | JJ 8 litrů to by byla fontánka ?lola | ||
| |||
jaroslav |
| ||
Host | zdravim: precetl jsem si tu vase nazory a napada me otazka zda je mozne pouzit take olej specifikace SAE 80W, API GL-4 na muj vuz , mam vectru b 97 rocnik 2.0 litr 100 kw a prevodovka je myslim f 17. dekuju za odpovedi... | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | máme merivu1. 7 cdti nejde servo co s tím, třeba málo Olejár nebo co | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Ahoj! Toto vlákno je sice o Vektře a oleji v převodovce, ale budiž... Meriva bude mít s velmi vysokou pravděpodobností řízení posilované elektrohydraulicky (MerA) nebo i čistě elektricky (MerB) - v prvním případě prostě koukni na množství oleje v zásobní nádobce, ve druhém už není olej žádný. A zkontroluj/změř dobíjení akumulátoru - pokud nefunguje, jak má, řídící jednotka motoru servo jako první zbytečný velký spotřebič odpojuje. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |